A STIHL SOPRON vevőszolgálata alapvetően STIHL és VIKING termékek garanciális, és garancián túli szervizelést, javítást, karbantartást és felújítást végzi. A szervizmunkákat saját szervizünkben látjuk el, STIHL speciális gyári szerszámokkal és eszközökkel, kiegészítőkkel. Az általános szervizfolyamat az alábbiak szerint alakul:

  1. Szervizbe behozott gép problémájának közlése szakképzett munkatársunkkal, elsődleges diagnózis felállítása, egyúttal javítási-karbantartási igény rögzítése szervizlapunkon. a szervizlapon a gépet behozó ügyfél elérhetőségeit is rögzítjük.
  2. Gép tisztítása, szervizelés előtti próbaüzem (beindítás, járatás, tapasztalatok írásbeli rögzítése).
  3. Gép javítása, alkatrész-csere (amennyiben szükséges). Amennyiben az előzetesen megbeszélt javítási vagy alkatrész-csere igénynél nagyobb szervizfeladat merül fel, azt előzetesen, telefonon egyeztetjük a tulajdonossal, és csak az egyértelmű jóváhagyás után folytatjuk a szervizelést.
  4. Próbaüzem a szervizben, működés közbeni tesztüzemeltetés, megjavított gép tárolása az ügyfél megérkezéséig.
  5. Ügyfél előtti próbaüzem (beindítás, járatás, próbavágás), tájékoztatás a helyes üzemeltetésről, tanácsadás és számlázás.

Szervizelési szolgáltatásunkat két ifjú szervizmunkatársunk végzi, ügyfeleink bizalommal fordulhatnak hozzájuk bármilyen szervizelési kérdéssel, problémával. Munkatársainkról részletesen a Kapcsolat menüpontban.

nőcipasi_stihl_hilti_viki3

Szervizelési határidőink

Garanciális gépek javítását rendszerint az átvétel napján tudjuk biztosítani, törekszünk arra, hogy amennyiben ritka alkatrész nem szükséges a gépbe, a raktáron levő alkatrészbázisunkra alapozva, azonnal vagy még aznap el tudjuk végezni a javítást. Sok esetben a garanciális problémákhoz nem is szükséges alkatrészt cserélni.

Az idősebb, garanciális időszakon túli gépek szervizelését, a STIHL és VIKING gépek minősége miatt, általában 1-2 napon belül tudjuk vállalni. Alkatrészeket döntően saját raktárról tudunk biztosítani a gépekhez, amennyiben ritka alkatrész-igény merül fel, azt a STIHL központi raktárából 2-3 nap alatt megkapjuk, és a kézhezvétel után azonnal beszereljük. Az alkatrészek áráról, és a várható szervizelési munkaórák számáról minden esetben előre tájékoztatjuk ügyfeleinket.

 

Amennyiben ügyfelünk a gép szervizelésének időtartamára cseregépet igényel, az is tudunk biztosítani. Ennek feltétele, hogy a szervizelés várható időtartama 48 óránál hosszabb legyen (nagyjavítás, ritka alkatrészigény esetében fordul elő). Ebben az esetben, a gépkölcsönzési programunkban szereplő gépek közül, azonos funkciójú gépet térítésmentesen tudunk rendelkezésre bocsátani a szervizelés 49. órájától az átvétel időpontjáig. A cseregépet legkésőbb a javított gép átvételével egyidőben kérjük vissza. A cseregépre, annak magas értéke miatt ebben az esetben kauciót kérünk, melynek mértéke 50.000 Ft (vagy 200 EUR), amit a visszaszolgáltatás pillanatában visszaadunk. Amennyiben a szervizbe adott gép becsült értéke eléri a fenti kaució mértékét, akkor természetesen kaució nélkül tudjuk a cseregépet rendelkezésre bocsátani. A szervizbe vett gép szervizmunkáinak befejezésekor, minden esetben telefonon értesítjük ügyfelünket, hogy átveheti az elkészült gépet. A cseregép kiadása mellett szervizbe vett gép javítása esetén, a szervizmunkák befejezése után 12 órával kérjük a cseregép leadását. A 12 órán túli visszaszolgáltatás esetén, a gépkölcsönzési díjszabásunk alapján kölcsönzési díjat számítunk fel.

anabolic steroids testosterone injections prolong ejaculation http://hghpillsforsaleonline.com/ http://increasevolumetablets.com/

Szerviz óradíj

Szerviz munkaóradíjunk egységesen bruttó 6000 Ft/szervizóra. A szervizóra 60 percet jelent. Szervizes munkatársainkat a STIHL vállalat rendszeres szerviztanfolyamokon, továbbképzéseken, szakmai utakon készíti fel a régi és új géptípusok teljes körű üzembe helyezési, javítási-karbantartási feladatainak ellátására és a teljes termékéletciklusra szóló műszaki tanácsadásra.

Eredeti alkatrészek

A STIHL SOPRON a szervizelési szolgáltatása keretében kizárólag új, eredeti STIHL és VIKING alkatrészeket szerel be. Utángyártott alkatrészeket nem tartunk, nem szerelünk be, és nem értékesítünk. Az alkatrészek beszerelésekor, a beszerelt új alkatrészre általánosan 1 év jótállás érvényesíthető, melyet a nyugtával vagy számlával tudnak ügyfeleink érvényesíteni. A jótállás ekkor csak az adott, beszerelt új alkatrészre vagy alkatrészekre vonatkozik.

Használt, de eredeti STIHL és VIKING alkatrészeket, a bontásra behozott, vagy gépbeszámítási akcióink során bevett gépekből kiszerelve tudunk biztosítani. Ezeket az alkatrészeket egyenként átvizsgálva, azok hibátlan műszaki állapota esetén, az új alkatrész bruttó árának feléért értékesítjük, ill. szereljük be, amennyiben ezzel kapcsolatban az Ügyfél kifejezett szándékát jelzi a gép leadásakor, vagy a szerviztárgyalás során munkatársunknak. A használt alkatrész vagy alkatrészek beszerelése során fél éves, saját hatáskörben biztosított jótállást vállalunk. Ezt a beszerelt alkatrészről szóló nyugta vagy számla alapján tudják ügyfeleink érvényesíteni.

Bankkártyás fizetés

Üzletünkben a készpénzes megoldás mellett bankkártyával is tud fizetni. A bankkártyás tranzakció során a vevőt semmilyen kártyaforgalmi díj, vagy jutalék nem terheli.

Üzletünkben a következő kártyatípusokkal tud fizetni:

Bankkártyás terminálunk az alábbi bankkártya-típusok használatára alkalmas.

Bankkártyás fizetési partnerünk a SIX-PAY. www.six-pay.com